Резюме: Діловод, Менеджер із знанням англійської мови, Офісний працівник, Оператор БД, Оператор ПК, Фахівець з розвитку і комунікацій, Асистент керівника (Луганськ)
- Дата додавання:
- Зарплата:
- Місто: Луганськ
- Досвід роботи: 28 рок. 7 міc.
- Графік роботи:
- Стать: женский
Досвід роботи
- Начальник відділу звернень громадян управління комунікацій та зв’язків з громадськістю міської ради Чернівецька міська рада, Чернівці <ul><li>Керування процесом опрацювання звернень громадян, контроль своєчасності та якість їх розгляду.</li><li>Надання підтримки громадянам, мешканцям міста, внутрішньо переміщеним особам, постраждалим від війни, забезпечення ефективної взаємодії з владою.</li><li>Організація прийомів громадян керівництвом міста, підвищення ефективності</li><li>комунікацій.</li><li>Адміністрування цифрових платформ взаємодії, включаючи е-петиції, е-консультації та електронні звернення і запити.</li><li>Оптимізація електронного документообігу та впровадження автоматизованих систем управління документацією.</li><li>Координація залучення громадськості через опитування та публічні консультації.</li><li>При потребі виконання перекладів та усний супровід (англійська мова).</li><li>Активна участь у професійних тренінгах та семінарах.</li></ul>
- Фізична особа – підприємець Фізична особа – підприємець <ul><li>Розробка та викладання курсів з комп'ютерної грамотності для початківців та</li><li>поглибленого рівня.</li><li>Надання послуг з оформлення замовлень та підтримки електронного документообігу для приватних організацій.</li><li>Досвід роботи верстальником у видавничій сфері, PageMaker, InDesign.</li><li>Надання комп’ютерних-послуг для клієнтів.</li></ul>
- Викладач спецдисциплін, методист, майстер виробничого навчання Комунальний заклад «ЧО Навчально-Курсового Комбінату ЖКГ», Чернівці <ul><li>Викладання курсів з комп’ютерної грамотності та професійної сертифікації.</li><li>Розробка навчальних матеріалів та технічних програми для студентів.</li><li>Організація навчальних груп, розробка розкладу та облік навчального процесу.</li><li>Адміністрування ІТ-інфраструктури навчального заклад</li></ul>
- Начальник відділу СПОВ, адміністратор баз даних Пенсійний фонд України, Чернівці (Садгірський районний відділ) <ul><li>Адміністрування баз даних, забезпечення безпеки та ефективності роботи БД.</li><li>Впровадження електронного документообігу, підвищення швидкості обробки інформації.</li><li>Керування персоналом відділу, організація навчання співробітників.</li></ul>
- Офіс-менеджер Приватне підприємство «Олексин і КО», Чернівці <ul><li>Виконання обов'язків офіс-менеджера, обслуговування клієнтів, управління</li><li>телефонними дзвінками.</li><li>Керування фінансовими операціями через бухгалтерську програму, включно з випискою рахунків та накладних, також організація логістики товарів між складами.</li><li>Робота з базами даних у Excel та Access, забезпечення точності та актуальності інформації.</li><li>Управління електронним документообігом, забезпеення своєчасного та точного ведення діловодства.</li></ul>
Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua
Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua
Схожі резюме на роботу:Діловод, Менеджер із знанням англійської мови, Офісний працівник, Оператор БД, Оператор ПК, Фахівець з розвитку і комунікацій, Асистент керівника
- Резюме Зарплата
-
договорная
-
15000 грн.
-
25000 грн.
-
500 грн.
-
договорная
-
15000 грн.
-
150000 грн.
-
договорная
-
договорная
-
40000 грн.